Lukijat

sunnuntai 24. maaliskuuta 2019

247

Se on kuulkaa hyvät ihmiset sellainen fakta, että rahattomana ei juurikaan eduskuntaan mennä. Itse olen aina kapinoinut tätä vastaan ja olen haaveillut, että jokaisella yhteiskunnan eri sektoreilla elävillä olisi mahdollisuus päästä vaikuttamaan tähän yhteiskuntaan ja sen päätöksentekoon.
Tosiasia on se, että ne jotka parhaiten pystyvät näkymään, maksavat siitä melkoisen paljon. Puolueilla toki on näihin omat avustuksensa mutta yksittäiset ehdokkaat sitovat mainostukseen omaakin rahaa. Jotkut jopa kymmeniätuhansia euroja. Tämä väistämättä rajaa uusia toimijoita pääsemästä esiin. 
Ihmiset äänestävät mielellään henkilöitä, jotka he tuntevat (julkkisehdokkaat) tai ainakin muistavat nähneensä ihmisen kasvot.

Erilaiset vaalikoneet ovat hyvä tapa tuoda omaa ajatusmaailmaa esiin ja siksi olen itsekin vastannut lukuisiin eri tahojen teettämiin vaalikoneisiin. Mm. omaishoitajaliiton, ylen, mtv:n, AlmaMedian, uskonnonvapaus.fi:n ja nuorten vaalikoneisiin. Sekä Tamperelaisen vaalikoneeseen. Kyllä siinä on muutamia tunteja vierähtänyt ja aivonystyrät käytetty :) Googlekin on välillä ollut kovassa käytössä. Olen näissä koneissa välttänyt viimeiseen asti mielipidettä "neutraali" tai "en osaa sanoa", koska mielipidettömällä päättäjällä ei tehdä mitään!!

Oma äänestysnumeroni on 247  ja olen todellakin täysillä ja 24/7 koko kansan ehdokas!  Reiluilla ja oikeudenmukaisilla periaatteilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti